fredag 30 januari 2009

Vad är det för fel på kundtjänst?

Jävla fittComHem säger jag bara. Jag tror inte att dom vill prata med sina kunder. Jag letade igenom deras "kontakta oss"-sida jävligt noga innan jag såg telefonnumret längst ner på sidan i en väldigt ljus grå nyans så jag fick vinkla hela skärmen för att se ordentligt.

När jag väl hade hittat telefonnumret fick jag sitta i en kvart och lyssna på en satans massa alternativ och onödig info. Allt för att jag inte skulle vilja bli kopplad till en fysisk person.

Vad i helvete har kundtjänsten emot att prata med sina kunder?!

Inte nog med det, när jag äntligen tog mig i kragen för att panta burkarna som överföll mig i morse var affären stängd. STÄNGD! Jag tvivlar på att den kommer öppna igen. Vilket innebär att när jag ska panta burkar måste jag sätta mig på pendeln och panta dessa i fucking jävla helvetes Huddinge.

Nej, nu ska jag tröstäta en pizza och vara sur en stund till.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så söt blogg du har! Ska vi följa varandras via blogggkoll, blogglovin?? =) Kram// Diana

MP sa...

Ja Comhem alltså. Jag har en del att säga om dem. Det tog en hel jävla månads ringande innan jag kom fram till någon på supporten som faktiskt tog mitt problem på allvar; INTERNET FUNGERAR INTE! En månad utan internet och deras enda svar var "det är inget fel på vår utrustning". Vilket det visade sig vara.. Så ja-a; FITTcomhem! Fast jag vill helst inte nämna fittor som skällsord, politiskt korrekt som jag är. Och förtjust i fittor, som jag också är.

Tips ang. pantburkar: lej valfri 12-åring att för halva förtjänsten panta dem! Både miljön och svensk godisindustri blir glada!

Jo tjena sa...

Osannolikt Tvivelaktig - Jag gillar också fittor, men inte surfittor som ComHem.

Men never! Då blir det mindre pengar för mig att köpa godis för!