torsdag 11 februari 2010

Vilken mardröm!

Inatt drömde jag att jag opererade in silikon i brösten. Resultatet blev gigantiskt! När jag gick slog jag ner saker med mina nya tuttar. Dom gick inte att styra.

Jag vaknade kallsvettig och tittade ner på min allt annat än platta bröstkorg. Lekte lite med tanken, tänk om jag faktiskt skulle operera in silikon. Herrejävlar. Det sista jag behöver är att Berit och Agda ska växa. Jag skulle lätt landa på en F-kupa om silikon kom in där.

Var bara tvungen att diskutera ämnet med R över frukost. Han tyckte det var en jättebra idé tils jag påminde honom om att min onda rygg troligen skulle göra ännu ondare. Och vem skulle då få bära mina shoppingkassar, laga mat, städa, massera min rygg minst en gång om dagen om inte R? Själv skulle jag vara för handikappad för att knappt kunna röra mig. R föreslog snabbt att han kunde fixa ihop en stödställning med hjul att placera brösten på när jag skulle gå ut. Jag var inte så pigg på den idén. Då tyckte R att jag var en glädjedödare. Sen la vi ner hela diskussionen om att jag skulle ha silikonbröst.

Skulle ni kunna tänka er att göra en plastikoperation av något slag som innebär en stor förändring i ert utseende?

5 kommentarer:

Fisken sa...

Ha, ha, ha! Sexigt med jättetuttar och en rullator att lägga dem på!
Nej jag tror inte att jag har något som jag har tillräckligt mycket komplex för annars har jag inga moraliska skrupler så mot skönhetsoperationer.
klart en penisförminskning kanske... :-P

H sa...

Nej, ingen stor förändring. Det tycker jag inte behövs som tur är. Men jag har inget emot att fixa lite smågrejer o jag tycker att man ska göra det om man tror att man slipper nojja sig. Så länge det inte går överstyr eller beror på att man mår psykiskt dåligt.

Josefine sa...

Hahahaha... åh herre gud vilken syn.. en bröstvagn. Nej, jag känner mig (äntligen - det tog några år) ganska nöjd med mig själv. Det där går ju upp och ner så klart. Men det som är väldigt tydligt för mig själv är att när jag rör på mig regelbundet så känner jag mig snyggare och starkare och bättre också. Träning är verkligen bra för min psykiska hälsa, kanske till och med viktigast för den. Så nej. Ingen plastikoperation för mig. Jag tycker på riktigt att människor är så jävla fina när de ser ut som sig själva. När de åldras, ändras, tränar får muskler, blir rundare.. whatever.

Linus sa...

Ehurm...Svaret är givet...Har man genomgått en könskorrigering så har man...;)

Anonühm sa...

- JORDEN TILL J!!?
- Oj, var jag ett par, tre parsek från verkligheten?

För övrigt skulle jag inte kunna tänka mig något ingrepp som inte var medicinskt motiverat :)