tisdag 23 februari 2010

Jag är verkligen ynklig just nu

2,5 timme tog det innan tatueringen blev klar. Sista halvtimmen hade jag lust att resa mig upp och skita i allt. Så ont hade jag. Men det var värt smärtan. Det blev en vacker kvist med körsbärsblommor på vänster vad, ca 10-15 cm hög. Jag skulle ha lagt in en bild men plasten är på till i morgon och det såg inte snyggt ut. Bild kommer i morgon med andra ord.

Just nu har jag feber och jag känner mig väldigt liten och ynklig. Tur att jag har R som kan ta hand om mig så att jag är fit for fight inför mina möten i morgon. Gick ju vidare i intervjuprocessen till steg 2 så i morgon ska jag träffa kunden, som är en annan bank. Efter det ska jag på lunch med Unga Dramaten, se en pjäs och diskutera ett eventuellt samarbete mellan RFSL Ungdom Sthlm och Unga Dramaten. Ska bli väldigt spännande! Mitt i allt ska jag plugga också. Men det löser sig. Lär ju ha en del tid på pendeln att slå ihjäl.

2 kommentarer:

Fisken sa...

Fan vad mesigt! ÄR du man eller...? ;-)

Jo tjena sa...

Ja men ligg DU där då med blodsockerfall och en nål som går in och ut ur benet så får vi se hur tuff du är efteråt! ;)