onsdag 24 februari 2010

Det flyter på bra

Det flyter på jävligt bra om jag får säga det själv.

Idag var jag på intervju 2 hos en kund. För tio minuter sen ringde bemanningsföretaget och sa att jag fick uppdraget. Jag höll på att skrika rakt ut av glädje. Jag fick otroligt bra intryck när jag var på intervju och kände ännu mer att jag ville ha jobbet. Jag är så satans glad just nu.

Hade även möte med Unga Dramaten idag som vill samarbeta med RFSL Ungdom Stockholm. Dom hade många intressanta idéer. Fick även möjlighet att se deras pjäs för gymnasieungdomar. Jag hade lite fördomar när jag kom dit om själva pjäsen eftersom att den handlar om jakten på sin sexualitet, olycklig kärlek, grupptryck osv. Jag var rädd att det skulle bli lite klichéartat. Men jag blev positivt överraskad. Så vi får se hur samarbetet kan komma att se ut.

Det gäller att njuta av framgångarna. I morgon ska jag ta tåget ner till Växjö. Med tanke på att min hemresa på måndag blev inställd av SJ ska jag även försöka boka om min biljett. Håll tummarna för mig.

2 kommentarer: