fredag 12 februari 2010

Jag är så jävla trött!

Det här med att gå upp tidigt på morgonen är inte min grej alls. Jag har varit uppe sen 5.30. Något vettigt har jag inte gjort heller. Det fick bli en raggardusch för jag orkade inte gå in i duschen. Sen blev det sminkning i nästan 30 min för att min hjärna kopplade inte.

Och det här med frukost...ja, det borde jag äta. Men den enkla saken som att ställa mig upp och ställa mig vid spisen kopplar inte heller. Jag sitter mest och glor på datorn. Har min jobbokning uppe men vet inte riktigt vart jag ska. Tur att det är tre till som ska till samma skola, annars vet jag inte hur det hade gått.

Tänkte precis en lycklig tanke, "ååh, i morgon får jag sovmorgon, jag ska ligga kvar jäääättelänge!" Jo tjena. Jag ska vara i Nynäshamn (avkroken Gud glömde) innan klockan nio i morgon bitti. Mitt tåg går 06.59. Underläppen började darra kan jag ju säga.

4 kommentarer:

Fisken sa...

Ha, ha! Undrar om vi är släkt på något sätt? Jag vaknade kl 06:12 av att yngsta sonen vill upp och satt och hoppade i sängen. I halv koma tog jag mig till Tv:n och startade den samtidigt som jag tänkte "shit vad typiskt att han är pigg i dag när det äntligen är lördag och man är ledig?"
15 minuter senare ringde min klocka... Fan. Det är fredag.

Josefine sa...

Fy fan. Jag fattar inte hur det ska gå när jag ska tillbaka till "gå upp jättetidigt varje dag"-grejen. Det är emot hela min kropp. Den vill självdö när klockan ringer.

Jo tjena sa...

Fisken - Haha det är så himla typiskt! Är väl bara att hoppas att din son inte är så morgonpigg i morgon =)

Miss Muffin - Njut så länge du kan säger jag bara!

H sa...

Det är därför jag går upp extra tidigt mot vad jag skulle behöva. Sminket tar längre tid den tiden på dygnet o jag kan bara inte skynda mig på så dags. Jag duschar o gör frukostmackorna kvällen innan, packar det kan kan kvällen innan, tar fram kläder kvällen innan o lik förbaskat går jag upp 1½ timme innan jag måste åka. Jag saknar att jobba skift när jag kunde ta igen mig varannan vecka...