måndag 15 februari 2010

Analsex är det enda som fungerar

Det känns som att jag mer har pratat om hur analsex fungerar idag än vad jag egentligen ska prata om. Varvat med lite "håll käften för fan" sagt på ett betydligt mer pedagogiskt sätt givetvis.

Jag och kollegan hade det jobbigt som fan idag. Ena klassen hade bestämt sig för att inte lyssna redan innan vi klev innanför dörren och för att testa vårt tålamod. Jag har nog aldrig placerat om så många ungar i en enda klass som jag gjorde idag.

Det enda som hjälpte var att börja snacka sex. Analsex i synnerhet, det stod det många frågor om på lapparna. Pedagogen i mig tog över och förklarade ingående hur detta fungerar. Det var så härligt att se chocken i dom små livens ansikten. Riktigt jävla härligt faktiskt. Det sista dom uppenbarligen hade förväntat sig var att vi skulle vara så frispråkiga (vi kör med kuk/fitta-ord och frågar givetvis om det är okej) med tanke på den nervösa stämningen som helt plötsligt rådde i rummet.

Men det var jobbigt, fy fan vilken dag. Ingenting fungerade kändes det som. Men att ha en utav sina bästa vänner vid sin sida var guld värt. Annars hade jag inte pallat och gått ut ur klassrummet.

Det värsta av allt var egentligen hur dåligt behandlad jag kände mig utav personalen på skolan som vi träffade. Lärare som gick in i lektionen utan att ens knacka på dörren, avbröt mitt i för att ungarna tydligen skulle ha lunch, utskällning för något som vi informatörer inte rår för. Och så eleverna på det hela.

Jag fick migrän av det hela. Totalt uttömd på energi. Efter att ha pratat ut hos vår chef kändes det lite bättre igen. Jag är ju faktiskt jävligt duktig på det jag gör. Jag mötte situationen och hanterade det hela på ett bra sätt. Även om jag mest hade lust att vråla "vi ser er, vi hör er, sitt ner och håll käften för fan!" men helt död är min själ uppenbarligen inte ännu utan jag kontrollerade mig själv.

Trots att det var en riktigt pissig dag är jag faktiskt stolt över mig och kollegan. Vi höll ut och slutförde informationen för eleverna som aktivt visade ett intresse över det vi sa.

4 kommentarer:

Thessan sa...

Fin blogg du har!

Fisken sa...

Ja ibland som är det lite väl mycket friktion. Kan det liksom inte bara glida på? *Ta-ra-dum-dum-dischhh*

(Förlåt! Jag kan inte låta bli. Göte-la-borgsskämtet var för uppenbart.)

Anna sa...

Bra jobbat trots allt!

Jo tjena sa...

Thessan - Tack!

Fisken - Hahahahaha!

Anna - Jag beundrar folk som jobbar som lärare, att dom orkar =)