måndag 21 juli 2008

Pride - jag kommer sakna dig!

Om några dagar drar Stockholm Pride igång, eller Europride som det är i år, igång och jag kommer inte vara där. Väldigt tråkigt faktiskt.

Vem ska Maria nu smiska under sitt pass? Vems strumpbyxor ska hon nu ha på huvudet när vi är på toaletten och hennes ex kommer in? Eller ta galna toalettbilder med? Hur ska Maria nu kunna skämta med alla kunder utan mig, sin sidekick med leendet som folk undrar vart jag har köpt mina vackra tänder? Men framför allt, vem ska Maria nu flippa ut med?

8 kommentarer:

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Vem ska Maria nu kunna säga till att hon blev alldeles gråtfärdig när hon läste ditt inlägg??



Memories from the corner of my miiiiiiiiiind.... Misty watercolored memories... From the way we were... *sjunger högt o falskt*

Jo tjena sa...

Aaaw, Maria, min Mria den perversa, nästa år, då jävlar ska vi ta igen allt vi missar iår :D

Myrddin sa...

Yeah. ingen fara. Maria kan få spanka mig. Eller flippa ur med mig :P
Men... att du inte kommer är sjukt... dåligt. :(

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Ja nästa år Petra.. Längtar redan.. Hehe... Får se till att komma upp till Sthlm i höst/vinter också och hälsa på dig lite...

Ja, "Noffe" kan man alltid flippa ur med också.. Hihii... Hur har det gått med teaterbilj btw?? Och vart ska du jobba??

Jo tjena sa...

Markus - Ja, det är trist =/ Vem ska då se efter dig? Eller leda i fördärvet snarare...

Maria - Det är nu du ska säga Markus i all ära men det kommer inte bli samma sak som med mig, jag är sårad ;)

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Men älskade älskade Petra.. Jag trodde att det var underförstått... SJÄLVKLART kommer det inte att vara samma sak utan dig.. Finns så många aspekter av din frånvaro som stör mig.. Jag kommer att sakna så mkt.. Kan inte ens räkna upp allt ju.. Och vet du vad det bästa är, jag ljuger eller överdriver inte... Det kommer bli sjukt tomt utan dig...


Markus - jag kan ta hand om dig OCH driva dig ner i fördärvet!! Volontärsfesten säger jag bara!!! Hihii...

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Snyft...

Jo tjena sa...

Maria - du vet minsann hur du ska få mig rörd...men nästa år, då sa vi ta igen allt :D och så får du komma upp och hälsa på sen, om det är någon tröst så går man förbi polishuset när man ska hem till mig ;)