tisdag 22 juli 2008

Det här är en bra kväll

I morgon är sista jobbdagen innan jag får några dagar ledigt, jag behöver verkligen det. Ska åka till Ikea med mamma, hoppas hon nöjer sig med det så jag slipper Ullared.

Ikväll fattade jag även ett väldigt viktigt beslut, nämligen vad jag ska ha för lampor i min nya lägenhet. Behöver köpa nya eftersom att taklampor ingick i min gamla, kikade runt lite och hittade en som skrek Petra. Den kommer passa perfekt eftersom jag satsar på att allt ska vara svart, vitt och sen ha rött som accentfärg. Även gardiner, mörka sådana, väldigt mörkt chokladbruna tänkte jag mig samt lite vägghyllor står på listan. Det kommer bli en hel del inredning för mig i höst med andra ord. Om du råkar äga en slagborr, ett vattenpass samt är en jävel på att använda dom får du gärna höra av dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det kommer säkert bli toppen!=)
Jag vet inte vart vi går ut ännu. Blir ev utgång 2 dagar. Så vi får väl se vart vi hamnar helt enkelt=) Har du tips på några bra uteställen kke?

Japp, jag jobbar inom det område jag utbildar mej. Plus att jag varvar med lite förskola oxå. Trivs mkt bra! Oftast väldigt varierat (särskilt eftersom jag har flera jobb) o det passar mej perfekt!

Hm..Ja dom har ju det dom kallar för KUS, o det är kke den vi båda menar?
Aja, du får väl forska lite mer i vad din kompis pluggar helt enkelt!=P