torsdag 17 juli 2008

Har vi roligt ännu?

Ja, det har vi.

Dagen började i tristessens tecken men efter bakningen räddade Stina mig. Vi drog in till Växjö för att skämma bort oss lite med god mat för att sedan se Mama mia! på bio.

Vilken film det var! Jag skrattade nästan konstant i två timmar och ville sjunga med i låtarna. Men min sångröst är inte lämpad att användas utanför badrummet så jag skippade det.

I morgon är det dags för en 12 timmars arbetsdag, uscha. Men timmarna kommer att springa förbi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den vill jag oxå se!=)

Anonym sa...

O svar på senaste kommentaren:P;

Ja det är riktigt kul! Utbildningen är 1,5 år, så ett halvår kvar nu. Oj!Vad heter din kompis då? Vi kanske går i samma klass..? Här verkar ju inte finnas nån ände på gemensamma nämnare.hahaha=P
Jobbar du också med nåt liknande nu på sommaren? Har anat av det jag läser här att det är inom omsorgen på nåt sätt..?

Hehe..Men att ha festat mer än o plugga låter ju ganska trevligt det oxå=P

Okej.Det låter ju också intressant! Skönt o veta vad man vill syssla med oxå=)