tisdag 8 juli 2008

Jahapp, då var det bestämt

Redan i julas bestämde jag mig för att nästa jul inte ska spenderas nere i Småland. Ett tag var jag inne på att fly till Vietnam under högtiden men kom på andra tankar. Jag ska ta in på ett spa i Jurmala i Lettland, vilket även är den semesterort vi blev slussade till förra året under Riga pride. Tänkte ta två dagar på det hotellet för att sen spendera någon dag i själva Riga, givetvis för att köpa min älskade lingonvodka.

Efter alla strapatser som jag har gått igenom den sista tiden förtjänar jag faktiskt att skämma bort mig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. ja, de är fan inget att ha, egentligen. Jag är ju själv vikarie, men eftersom jag varit där och vickat i ca 1 ½ år, så ser jag mej inte som en av dem.

Anonym sa...

Låter ganska skönt att slippa undan julstressen, så hoppas verkligen du får en lugn o skön jul!=)