söndag 27 juli 2008

Amagad, amagad, amagaaaaad!!!!!!!

Om tre (3) dagar släpps min absoluta favoritserie på dvd. Nej, jag pratar inte om Grey's anatomy eller något i den stilen utan givetvis om Queer as folk. Denna serie, som handlar om ett gäng bögar i Manchester är helt jävla underbar. Redan första gången jag såg den blev jag kär i Stuart med sin playerstil men ändå sitt pojkaktiga utseende när han lägger huvudet på sned och ler sitt du- vet- att- du- kommer- följa- med- mig- hem- och- ha- vild- sex- hela- natten-leende. Då kan jag säga att det rann till i trosan. Eller Nathan, den naiva men ändå sådär kaxig som man bara är när man är 15 och inte längre orkar bry sig om vad andra tycker. Och så Vince givetvis, lilla Vince, som undermedvetet åtrår Stuart och följer honom som en hundvalp, som inte ser alla underbara killar som vill ha dr Who- nörden Vince, precis som han är.

T R E dagar kvar mina vänner! Den är redan bokad och klar, sen kommer de bli Queer as folk- maraton tills jag stupar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

QAF går på 5:an och har gjort hela veckan. På DVD har den funnits länge också för den delen, kanske inte med svensk text dock :P

Jo tjena sa...

Anonym - Vad tror du jag har gjort om kvällarna den senaste veckan? ;) Men i Sverige har den inte funnits med svensk text, det är det jag har väntat på =)