torsdag 24 juli 2008

Det står inte riktigt rätt till i skallen på mig ibland...

Igår på jobbet visade jag hur intelligent jag kan vara i telefon...

Teliakillen - "Hej, jag ringer från Telia och undrar om du är nöjd med ditt mobilabonnemang?"
Jag - "Alltså...jag har egentligen inte mobilt, det fanns en fast lina indragen i min lägenhet och eftersom jag inte har fast telefon utan bara mobil angav jag det numret till internetsupporten när jag tecknade internetavtal men nu ska jag säga upp mitt internet för jag har flyttat"
Teliakillen - "Ehm...hehe...alltså...ähum..."
Jag - "HAHA, vänta nu, du pratar ju om mitt MOBILabonnemang, inte mitt internet, hahaha!"

Intelligensnivån var inte på topp igår, det kan jag inte påstå.

Nu är jag ledig i nästan fyra dagar. Om jag skulle göra något produktivt, som att fläta benhåren tex.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är skitkul att jobba på support. Speciellt när man får sånna som dig :)
Fast, du borde driva med dom istället... det är ännu roligare

Jo tjena sa...

Figge - Jag är så dålig på att driva med supporten :p Jag framstår alltid som världens blåstaste person när jag pratar med dom :p

Anonym sa...

Efter den ledigheten kan intelligensnivån stiga upp till "ungefär som de flesta andra". Det brukar kunna finnas ett samband där ibland iaf;)

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAAHHAHAAHAH XD du är bara alldeles för rolig (i en positiv mening) :D

Jo tjena sa...

Eeva - Haha tack...antar jag? ;P