fredag 23 april 2010

Jag är singel igen

Han skickade ett sms för han orkade inte se mig ledsen. Egentligen hade han tänkt att posta ett brev men lådorna hann tömmas innan han hade skrivit klart och han hade till idag på sig att tänka färdigt.

Att kalla mig sårad är en underdrift.

När jag ringde för att höra vad fan han sysslar med försökte han bortförklara det hela med att han inte menade med sitt sms att han aldrig skulle höra av sig igen. Han tyckte bara det var så jobbigt.

Tack för den.

Jag blev ju inte mer ledsen av att få ett jävla sms. Mitt förtroende för honom sjönk inte alls i botten. Jag kände inte alls som att jag inte är värt något för honom.

Ett jävla sms. Efter 1½ år. Tack så jävla mycket.

12 kommentarer:

Fisken sa...

Fan. Vilken idiot grej! Det är du lätt!

Nykteristfinnen sa...

VITTU PERKELE SAATANA JUMALAUTA!! (behövs nog ingen översättning)

emilystrange sa...

fi fan. kan inte kännas bra alls. hoppas han hade en jävligt bra förklaring till sin feghet. om det nu finns en sådan förklaring.. hmm.. lider med dig.

H sa...

Är han tolv år? Riktigt dålig stil.

Jo tjena sa...

Fisken - Idiogrej som fan.

Finnen - Haha nej, det behövde ingen översättning, lite har jag lärt mig av dig under dessa år ;)

Emilystrange - Nej, det känns förjävligt. Det kändes faktiskt värre än själva break upet.

H - Ja, man börjar ju undra vem som är den unga utav oss två...

Huskatt sa...

Ja du, på nått sätt blir jag inte förvånad över att han uppförs sig så där. Män har en tendens att ..fega ur när det gäller.
Tänker mig att du är besviken, ledsen och djupt sårad. Och det har du faan all rätt att vara!
KRAM

Josefine sa...

Åh herre gud. Jag trodde(hoppades) att det var en modern myt att folk gjorde slut via sms. Fast när jag tänker efter. En gång var jag ihop med en kille som var sju år åldre än mig. Vilket var mycket när jag bara var 19/20. Han lämnade sina badbyxor och skrev en lapp "Du får de här som ett minne av mig". EEEHHHHH???? Ja världen är full av kompletta idioter som man kan vara glad att man blir av med. Hoppas att du kan glömma det här och våga lita på människor ändå. För alla är ju inte så. Som tur är! Kram

Josefine sa...

alltså han flyttade hem till åland efter att ha lämnat badbyxor och lapp. det var hans lilla hejdå. snygg sorti. om man är efterbliven.

Jo tjena sa...

Huskatt - Man kan nog beskriva mig som en känslomässig bergochdalbana, men det känns bättre och bättre. Sen får jag gråtattacker.

Miss Muffin - Sina badbyxor?! Tyckte han att det skulle vara roligt eller? Kan inte förstå att man fegar ut så megamycket.

xixa sa...

Kan se det som bra att ha nått att va förbannad på istället för ledsen o sakna.. ;) *försöker va guldkant*

Tänker på dig mycket vännen

Jo tjena sa...

Xixa - Det är så jag försöker se det mellan gråtattackerna. Tänker på dig med fina vän, saknar dig massor.

F sa...

vilket miffo. på allvar.