onsdag 7 april 2010

Nu kanske det kommer ske

Jag och R kanske åker ner till Tingsryd om några veckor. Notera: kanske. Så ni i familjen som läser det här behöver inte bli helt till er. Se det här som en liten förvaring om vad som kanske kommer att ske i maj. Om R inte ska iväg och vindsurfa och om jag inte har en tenta då kommer vi ner. Mycket som ska klaffa först.

Men nu är ni förvarnade. Om ni vill prata med övriga familjen för att lägga upp ett effektivt utfrågningssystem, be pappa damma av svamphatten och andra metoder för hur ni ska kunna genera mig menar jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur länge har du och R varit tillsammans?

Jo tjena sa...

Anonym - Vi har varit tillsammans i ca 15 månader.

Josefine sa...

Hahaha... jag hoppas att det kommer rapport från det besöket om det blir av!!

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Haha ja, om jag överlever så blir det rapport