onsdag 21 april 2010

Jag kommer sluta blogga

För ett tag iaf.

Just nu mår jag piss och mina inlägg blir därefter. Att sitta och skriva om mina gråtattacker, mina kräkningar pga mental stress, att jag inte har fått i mig någon mat sen i måndags morse eller hur jag ligger i sängen utan lust att göra något alls, känns inte som att det är det roligaste för er att läsa.

Istället kommer jag försöka att härda ut fram till helgen och fortsätta förbereda mig mentalt på att det kommer ta slut. Jag inbillar mig att om jag förbereder mig på det redan nu kommer det kanske inte kännas lika jävligt efteråt. Men just nu är det väntan som är det jobbigaste.

Så, tills mitt liv blir lite roligare kommer jag inte blogga mer.

Puss på er mina fina läsare och tack så mycket för alla uppmuntrande kommentarer.

9 kommentarer:

Fisken sa...

Jag förstår, men saknar dig redan. Lägger du hela bitterhetens fana på mina axlar nu?
Må bättre snart! Snälla!

Kitty sa...

Jag kommer att sakna dig men jag förstår ditt beslut. Lycka till med allt och jag hoppas du mår bättre snart, med eller utan blogg.
Kram.

Anna sa...

Ta hand om dej!
*kram*

Jo tjena sa...

Fisken, Kitty och Anna - Jag kommer att komma tillbaka snart, bittrare än någonsin. Lita på det! Jag har mailat instruktioner till dig Fisken, jag förväntar mig att du axlar bitterhetens fana tills jag kommer tillbaka. Kram

H sa...

Hoppas du mår bättre snart. Väntar troget tills du kommer tillbaka.
Kram

Huskatt sa...

Beslut behöver inte vara för evigt. Vem vet, om ett tag kanske du får lust att blogga igen. Men tills dess...KRAM

Josefine sa...

Ta hand om dig! Jag är här när du kommer tillbaka! (för det är jag säker på att du gör...!!!) KRAM

Fifi sa...

En blogg är bara en blogg, du är så mycket viktigare! Ta hand om dig!

ejja sa...

Hej! Ville bara slänga in ett litet kort meddelande och tacka för titten i min blogg! För jag håller med dig, dom små djuren är för söta! *ler*

Sen ville jag bara, efter att ha läst lite snabbt i din blogg, önska dig ett *jättelycka-till-krya-på-dig-ta-hand-om-dig*

Du är helt klart värd någon bättre än den där muppen! :)

KRAM!