lördag 17 april 2010

Ungdomar+ ägg = en förbannad Petra

Fast så förbannad var jag inte inatt. Jag låg livrädd i min säng och trodde det var upplopp på gatan utanför. R kunde jag inte söka tröst hos, han somnade i sin lägenhet aka kontoret. Ibland hatar jag att han inte har ett vanligt 9-5 jobb.

När jag drog för gardinerna i morse höll jag på att börja lipa. Jag har blivit äggad så in i helvete. På mina nyputsade fönster.

Helvete satans jävla ungdomar! Dom hade säkert skitkul inatt, kasta ägg på fönster. Fan vad tufft! Hörde hur dom stod där på gatan, hetsade och jublade åt varandra när äggen for genom luften.

Det är vid sådana tillfällen jag önskar att jag vore John McClane. Jag hade mejat ner varenda jävel i äkta Die Hard-anda. Då hade kidsen inte varit så jävla kaxiga längre.

2 kommentarer:

Huskatt sa...

Men va faan? Kastar de ägg på ditt fönster? Vad gör dom så för?! Jävla idioter.

Jo tjena sa...

Huskatt - Det kan man lugnt säga... ungjävlar utan hyfs.