tisdag 2 mars 2010

Vissa gör verkligen allt för att stanna kvar i rampljuset

Som Fadde. Någon, som uppenbarligen önskar livet ur mig, skickade ett klipp på hans stand up-debut.

Det var så jävla hemskt att jag knappt finner ord. Jag känner mig smutsig efteråt. Jag känner mig besudlad. Rånad. Det är fem minuter av mitt liv som jag aldrig kommer få igen. Tack vare Fadde och hans snack om att han ska hämta en tjej från Syrien.

Seriöst, jag mådde illa. Ingenting av det han sa var roligt. Bara kvinnoförnedrande.

Nu tror väl Fadde att han har varit så jävla rolig för att Aschberg skrattade lite artigt i tv8. Men nej Fade. Du var bara pinsamt dålig. Hade karln haft någon som helst självkännedom hade han fattat att han är så jävla tråkig att klockorna stannar.

Ett tips Fadde, håll käft, dra inga mer skämt. Gör det du är bra på istället. För dra skämt kan du fan inte.

Inga kommentarer: