tisdag 2 mars 2010

Åh herregud

R fyller snart år. Jag har PANIK. Det står still i huvudet över vad jag ska ge honom. Smycken är inte hans grej. Att rida islandshäst som jag tänkt känns lite osäkert. Ger mig fan på att det ösregnar då. Åka iväg över en weekend finns det inte tid till. Kläder får han köpa själv så att det blir rätt. Presentkort är opersonligt och läsa hinner han inte, om det inte är några nya branschregler vi talar om.

Man borde ju tro att ju längre tid man är tillsammans, desto enklare blir det att köpa presenter till varandra. Jo tjena. Det är tvärtom för mig. Här snackar vi totalt hjärnstillestånd.

Ni som är ett gäng smarta läsare, vad fan ska jag göra?

2 kommentarer:

Myrddin sa...

Alltså... En suprisekväll med allt ifrån hans favoritfilm till favoritmat till ja. Sånt :)

Fisken sa...

LÄTT! Om det är nu så är det ju osäkert med utomhusaktiviteter.
Ge honom en inomhusaktivitet då?

Förslag:
1. I Jacobsberg finns det en aplång bilbana man kan hyra in sig på. Hyr den ett par timmar och låt honom sedan bjuda in 8-10 kompisar till att leka.

2. Eller varför inte Ballbreakers vid stadshagen? Där kan man hyra bilsimulatorer där man kan köra MOT varandra eller så kan man bowla, spela biljard etc.. (+ dricka öl såklart)
Gå ihop med ett gäng kompisar och köp ett sånt paket då?

3. Har du pengar så...Bjud honom på en konsert i ett annat land.
Skitcoolt!