torsdag 18 mars 2010

Tisdagen i bilder


Att se så bra ut som jag gör är en
investering i tid


Jag skäms faktiskt.


Skvallerläsandet uppvägdes av
klassikern "Lolita". Som jag
faktiskt rekommenderar.


Jag fick nya piller. P-piller den här gången som jag
inte trodde jag fick äta. Men nu jävlar ska
det bli ordning på både humör och sexlust.


Sen köpte jag en rosa tunika.
Jag är fortfarande chockad.


Jag tror att R designade den här.


Sen var jag på gymmet. Det var jag och snubben
som alltid är där.


Att träna är farligt. Det har jag alltid sagt.


Att se vad som är träningskläder och vanliga
kläder är fan inte lätt när allt är svart.


Dags för årets första medlemsträff! Vi gjorde
det vi är bäst på - fika och mysa. Höjdpunkten var
när jag och Therese spöade andra laget i TP.


Skön promenad till T-centralen och Hemköp.


Jag läste mig till sömns. Lovande bok.

3 kommentarer:

Fisken sa...

Med risk att låta riktigt dryg: Jämfört med "Fadde" är väl alla okvinnliga?

Han är ju så lyft så endast industrikranen i helsingborgshamn har lyft mer...

Jo tjena sa...

Han ser ut som en sådan där gummimask man kan köpa inför Halloween. Plastig, stel och kan skrämma skiten ur vem som helst när man ser hans nuna.

Josefine sa...

Så jäkla snygg du är i dina glasögon! Jättekul med fotona.Också ser jag att du har "hundraåringen som klev ut genom fönstret.." ståendes. Måste också läsa den. Har hört från så många håll nu att den är skitrolig.