fredag 19 mars 2010

Oh the sweet pain!

Jag tror att jag har fått min ischiasnerv i kläm. Det gör jävligt ont kan jag meddela. Kan nästan inte lyfta höger ben. Vilket gör småsaker, som att klä på mig, väldigt spännande. Igår tog det mig tolv minuter att få på mig byxor och strumpor. TOLV minuter!

Hur det är att gå i trappor ska vi inte ens gå in på. Jag är bara glad att det finns hiss på jobbet.

Det här gör mig ännu mer övertygad om att jag är en bra bit äldre än mina unga 22 år.

Jag tror nästan att jag har ett starkt sjätte sinne. Bokade in en tid hos naprapaten för en vecka sen, ska dit idag, bara för att jag kände på mig att jag säkert skulle ha ont.

Hoppas innerligt att hon kan fixa till det. I morgon åker jag och R iväg. Lägligt nog. Jag vill inte proppa i mig Voltaren som om det vore godis bara för att kunna klä på mig.

Wish me luck.

Inga kommentarer: