onsdag 14 oktober 2009

Okej hörrni, det behövs ett uppsving

Hösten är här och jag knyter min knytnäve i frustration. Höst är ingen kreativ årstid för min del. Mörker, kyla och slask. Jag börjar känna att jag går på tomgång här i bloggen. Vardagssnack varvas med R och lite jobbhändelser. Jag börjar tröttna på det men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Så, vad vill ni läsa om? Vill ni ha olika temainlägg a la Petra går i 13 cm höga skor en hel dag och ser om hon överlever eller något annat? Politiskt snack lite då och då eller inte? Och mer bilder ska komma, jag måste bara hitta installationsskivan först.

Det känns lite som att jag tröttnat på det jag skriver om och om jag har tröttnat, vad har inte ni då gjort? Så kom igen nu, lite förslag så får vi se vad som kokas ihop!

3 kommentarer:

fisken sa...

Allvar! Det där med klackarna speciellt kombinerat med snöyra och foto kan bli rätt underhållande! :-)

greken sa...

jag tycker att det är bra driv i dina inlägg och att du skriver om massor av olika saker. därför tröttnar jag INTE! det enda som skulle vara ett plus i kanten är några roliga bilder :-)

Jo tjena sa...

Fisken - Du vill att jag ska bryta benen av mig och dö i en snödriva? ;)

Greken - Jag ska lägga in bilder så fort jag hittar skivan och kan installera programmet =)