torsdag 8 oktober 2009

Bruce Willis saves the day!

Som han alltid gör. I filmens värld alltså. Min kväll fick han att bli jättetrist och jag satsade på att försöka äta mer popcorn än vad R gjorde. Vilket jag misslyckades med. Sen rullade jag ut från bion. Rätt synd på en kväll som började bra med en snygg vikarie på jobbet och en snabb öl på Landet med Linus och fröken E.

Dessutom lyckades jag sova fler sammanhängande timmar inatt än vad jag har gjort under två veckor. Jag vaknade vid halv åtta av att äggstockarna krampade och då hade jag sovit sju timmar i sträck. Det gillar vi. Vad vi gillar ännu mer är att min remiss kom neddimpandes i brevlådan idag. Nästa vecka är det dags för att ta reda på varför äggstockarna hatar mig.

Jag börjar faktiskt tro att inget kan gå fel idag. Det ska jag fira med en hembakad kardemummabulle.

Inga kommentarer: