onsdag 7 oktober 2009

Jag har urbota tråkigt

Därför kör vi en lista igen!

13 HAR DU:

Ett förhållande: Ja. Läser man den här bloggen kan man inte undgå att märka det
En bästa vän: Har ett par stycken underbaringar
Haft ett seriöst förhållande: Ja, det kan man säga
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej. Eller jo. Eller nja. Jag svarar pass.
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär men väldigt förtjust.
Fått ditt hjärta krossat: Det har hänt.
Haft ett one night stand: Det kan nog ha hänt, ja.
Skrikit åt en lärare: Inte skrikit men haft hetsiga diskussioner med lärare.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Haha ja!
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Det gör väl mer eller mindre alla tonåringar någon gång?
Några smycken som kostat över 1000 kr: Bär väldigt sällan smycken men finns några i en låda.
Snusat: En gång och var nog lika grön i ansiktet som Hulken. Dock inte lika stark tyvärr.
Rökt: Någon gång när jag var ung och dum.

12 DAGENS:

Klädsel: Pyjamas. Övrig outfit för dagen är inte bestämd.
Låt: Free fallin' - John Mayer.
Vill ha: Sex.
Sjuka: Äggstockar som krampar utan direkt anledning.
Drog: Choklad och oliver.
Saknad: En massa.
Köp: Popcorn och biobiljetter ikväll.
Godis: Torkad fisk.
Attityd: Seg som en koalabjörn
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: Har inte vågat se mig i spegeln ännu.


11 FÖRSTA:
Bil: Har aldrig haft en bil.
Kärlek:Mr S den första och fröken C. Dock inte samtidigt.
Husdjur: Är uppväxt med hundar, kommer ihåg gråhundarna Bonnie och Bessie, min kalv Leo och fetkaninen Nina som var en dvärgkanin enligt säljaren. Jo tjena.
Semester: Smögen tror jag. Eller Italien.
Jobb: Ledare på 4Hs lantgårdsläger.
Köpta skiva: Jag minns inte, troligen har jag förträngt det.
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 7-8 år.
Konsert: Oj, minns faktiskt inte.
Fylla: Troligen någon halvdan fjortisfylla med Susse.

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Linus
Personen som du kramade: Min BOJ-kollega A igår.
Personen som ringde dig: R
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: R
Alkoholdrycken: Vin till fisksoppan i måndags. Eller vin och vin. Jag tror dom serverade vatten med karamellfärg i.
Bilfärd: Jag bor i Stockholm. Vi åker sällan bil här.
Filmen du såg: Ser faktiskt sällan på film. "All my sexual failures" tror jag det var.
Gången du grät: Längesen.
Måltiden:
Ris och några konstiga puffar med räksmak.

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Lätt.
Våga hoppa bungyjump: Bring it on baby!
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Been there, done that. En riktig nallebjörn var han, snäll som få.
Kalla dig själv lycklig: Jodå, det skulle jag göra.
Hellre ta bilden än vara med på den:
Varför då? Jag är världens mittpunkt för guds skull!
Kunna gråta över en kille:
Japp.
Kunna gråta över en tjej:
Jorå.
Ljuga för någon:
Om jag måste.
Kunna springa 50mil: Hade jag haft en dödsönskan så.


8 VAD:

Gör du just nu: Sitter vid mitt köksbord, dricker en kopp té och funderar över dagen.
Ska du göra imorgon: Plugga och jobba.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: "Åh herregud..." följt a en massa negativa tankar, lite gråt och tandagnisslan för att sen tänka "nej för fan, ryck upp dig, du har gått igenom värre, där här klarar du!"
Har du med dig in på bion: En jacka (fryser lätt på bion), något att smaska på, dricka och sällskap
Är det för färg på dina byxor: Svarta med lite fläckar på.
Är det för väder hos dig just nu: Lite blåst, lite sol, lite mulet.
Är det första du lägger märke till hos den du attraheras av: Ögonen. Rumpan. Och bröst. Hejja bröst säger jag bara.
Skulle du göra om du vann på lotto: Skrika "I'm the king of the world!"

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Jag
2. Har
3. Inte
4. Sju
5. Saker
6. På
7. Mig

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Är väldigt sällan blyg
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Det har nog hänt ja.
Använder du huvtröjor: Bara efter träningen. Då känner jag mig lite som Rocky och boxar lite tufft ut i luften.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Hörde jag tatuering? Hell yeah! Har ett par planer för framtida tatueringar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Det är nog 50/50.

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Båda.
Sommar eller vinter: Vad är det för fråga? Sommar givetvis!
Vilken ålder har varit bäst hittills: Det mesta utom tidiga tonåren.
Sova på sida, mage eller rygg: Sida.
Kramar eller kyssar: Båda i kombination med varandra

3 kommentarer:

Anna sa...

Rolig läsning!=)

Anonühm sa...

Tack för att du skingrar tankarna på att göra det jag borde göra just nu :)

Fisken sa...

Fisksnacks? WTF?