torsdag 15 oktober 2009

Nu är jag sådär lyrisk igen

Jag har precis varit på möte med min mentor. Givande som alltid och ämne för C-uppsats kom upp på tapeten. Så velig som jag är och min förmåga att vilja skriva om allt och inget känns det som en bra idé att börja fundera redan nu. Det enda jag vet är att jag vill skriva om något EU-relaterat. Och EU är stort. Jävligt stort.

Jag fick även två spännande inbjudningar. En till en halvdag om samverkan mellan offentlig förvaltning och näringsliv. Jag får även bjuda med en gäst så om någon av mina bloggläsande vänner är intresserade, hör av er! Den andra inbjudan är till ett Rotary-besök. Vilket framkallar lite panikkänslor hos mig. Jag på Rotary liksom...det känns som att placera en häst i en porslinsbutik. Även om det gick över förväntan när jag var där sist känns det sjukt läskigt. Rotary är så vuxet. Men det ska bli kul. Jag har ju min mentor att hålla i handen. Den stora frågan är dock - vad fan ska jag ha på mig?!

Inga kommentarer: