tisdag 24 juni 2008

Visste du det här om mig?

Jag har blivit utmanad och tänkte "varför inte?" Här kommer 6 saker du troligen inte visste om mig.

1. När jag var liten, ca 4- 5 år var Carl Bildt min största idol, till min väldigt socialdemokratiske pappas fasa. Jag tyckte att herr Bildt såg så snäll ut medans pappa desperat försökte förklara att alla som ler i tidningen inte är snälla.

2. Jag är egentligen trött på mitt jobb.

3. När jag var yngre var jag otroligt avundsjuk på mina syskon som fått växa upp tillsammans. Jag är född ca 14 år efter min yngsta storasyster och 19 år efter den äldsta (ja, vi har samma föräldrar) och ville ha samma gemenskap som dom hade. Nu har jag vuxit till mig och har bra kontakt med mina syskon.

4. Jag var 14 år gammal när jag slutade sova med mina gosedjur som jag hävdade att dom beskyddade mig i sömnen.

5. Ibland vill jag bli brunett igen.

6. En gång på en dejt frågade killen, som jag tyckte var urtråkig, "vad är det roligaste du har gjort?". Jag drog till med att det var nog när jag hade gruppsex på en lesbisk fetish/BDSM-klubb och fortsatte glatt med att prata om hur givande det är att arbeta med barn. Han hörde inte av sig efter den dejten. Mission completed.

2 kommentarer:

xixa sa...

Hahahh, den dejten hade jag velat sitta med på!! Fan va jag hade skrattat! Kom igen, jag får vara förkläde på nästa blinddate?? ^_^

Jo tjena sa...

Hahaha ja det får du :D