måndag 23 juni 2008

Det ska nog bli bra ska du se

Igår var en fruktansvärt jobbig dag. Jag hade en ångestattack hela dagen, en stor sådan. Till råga på allt jobbade jag med en ny tjej som jag inte klickar med. Hon är jättebra med dom boende och vet vad hon gör men jag fixar henne inte. Vad jag än säger så har hon varit med om samma sak fast mycket värre. Det kommer bli många djupa andetag under sommaren.

Eftersom att jag är ett sådant kontrollfreak som jag är har jag panik över flytten. Jag ska packa, skriva kontrakt med en som ska hyra min lägenhet under uppsägningstiden, flytta allt, packa upp så mycket jag hinner och sen ner till Småland igen på fyra dagar. Men jag har tur som har underbara vänner och föräldrar som ställer upp. Och den här gången kommer jag ha inflyttningsfesten innan åtta månader, jag lovar.

Nej, det blev inget solskensinlägg, jag vet. Men jag har jobbat 40 timmar under helgen och sovit minimalt så jag är faktiskt ursäktad.

Inga kommentarer: