onsdag 18 juni 2008

Jag lär mig aldrig

Det blev inte mycket sömn inatt pga skräckfilmen jag såg. Jag spenderade större delen av natten med att lyssna till olika ljud som hördes i huset och skakade av skräck. Som tur var har mina föräldrar en fin liten lampa i deras sovrumsfönstret som fick lysa genom natten och skänka mig någon slags lugn.

Att se på skräckfilm är något som inte funkar för mig. För några år sen, precis när the Ring hade kommit var jag på besök hos min dåvarande pojkvän i Linköping. När han var i skolan tuffade jag till mig och laddade ner filmen, för så hemsk kunde den väl inte vara? Dessutom var det en vacker sommarförmiddag. Det slutade med att jag låg och petade på honom under hela natten för att han inte skulle somna innan mig ifall monstret skulle komma och ta mig.

Det roliga är att jag beställde hem ytterligare två skräckisar som ligger ouppackade.

Inga kommentarer: