onsdag 25 juni 2008

Vad man kommer fram till på kvällarna

Jag, Marie och Markus kom fram till, efter en lång diskussion, att ris är rena rama dödsfällan. Ett utmärkt argument för mig som egentligen inte äter ris, mina senaste tre snedsteg på den fronten räknas inte.

Dessutom är jag jätteledsen över att min flytt krockar med Arvikafestivalen. Vem ska nu skriva "Vid återupphittad Petra - ring 07...." i min nacke, vem ska Marie nu rädda bland dom små buskarna vid den stora campingen eller skratta åt Markus? Vems tröja ska jag låna när jag har början till fyllefrossa när inte Johan är i närheten? Jag kommer inte somna i någon annans solstol efter att ha rökt vattenpipa och haft suspeskta diskussioner eller hångla upp någon fin flicka. Arvikafestivalen - jag kommer sakna dig med allt vad du innebär!

3 kommentarer:

xixa sa...

Det var en fin sammanfattning :D
Och du kommer vara ännu mer saknad! Kan inte fatta att du inte ska springa runt med mig.. det var ju hålla koll på dig som gjorde jag hade nån koll..

*snyft*

Myrddin sa...

Hehe... :D Lovely. Men, jag lovar att jag ska ge Xixa saker att göra =)

Jo tjena sa...

Xixa - hahaha jag kommer aldrig glömma när du kom springandes efter att jag smsat dig i panik när någon slebbokille ville att jag skulle följa med honom in i skogen. Det var roliga dagar ^^ Men nästa år, då jävlar!

Markus - Binda fast henne i närheten av dig menar du? ;)