fredag 27 juni 2008

Lite funderingar

Insåg för en stund sen att jag fyller år i september, den 6:e om någon skulle ha glömt det. Insåg även att jag kommer officiellt ha flyttat in i nya lägenheten strax innan dess och jag har lovat nykteristfinnen med flera att ha min infyttningsfest inom åtta månader.

Så vad sägs om en kombinerad 21- års samt - inflyttningsfest? (Den här inbjudan gäller givetvis alla mina vänner, känner du mig så är du härmed inbjuden, men säg gärna till om datumet funkar eller inte)

5 kommentarer:

Myrddin sa...

Jag tycker det låter bra. Xixa också. Eller... Vi kom fram till... "Vem fan planerar så långt fram... PETRA!" ;P

Känn dig älskad och saknad.

Jo tjena sa...

Markus - ja med tanke på hur jävla svårt vi brukar ha att få ihop våra scheman så tänkte jag vara smart för en gångs skull, ge mig cred ffs ;)

Jo tjena sa...

Markus - Älskar och saknar er också.

Anonym sa...

neeej, jag vill ha två fester ;D hehe, vem som planerar så långt fram?! JAG ;D

Jo tjena sa...

Eeva - lugn och fin, det kommer bli en ett-årsjublileumsfest också ;) Hahaha ja! Du är värre än vad jag är!