söndag 1 juni 2008

Vad man inte vill höra del 1

Träffade på en lärare som arbetar på skolan där jag hämtar ungen jag har hand om i morse när jag väntade på taxi.

"Du har en så oerhört sensuell röst, jag brukar alltid tänka på det när vi pratar i skolan..." säger mannen och ställer sig oroväckande nära samtidigt som blicken vandrar upp och ner över mig.
"Mhm...." och ett kyligt leende var mitt svar på det hela samtidigt som jag tänkte mindre vackra ord i huvudet.

Som tur var kom min taxi nästan omgående.

3 kommentarer:

Anonym sa...

:O usch... o morgonen dessutom... tänk hur det sku vara o råka träffa honom ute på en fre/lör-kväll :|

Anonym sa...

hahaha
samma ord och gester skulle fått dig att hoppa jämfota som en röd känguru i en annan sättning. ;)

Jo tjena sa...

eeva - haha ja precis

anonym - det beror helt på vem det är vem som säger det, om en viss herre säger det kommer jag smälta direkt ;)