måndag 12 maj 2008

Så mycket...

Idag insåg jag vad jag borde göra dom närmsta dagarna. Jag borde tentaplugga till mastodonttentan, skriva mer på den ultimata Dave-uppgiften i kursen karriärsutveckling, skriva mer på uppsatsen i EG-rätten.

Jag borde även boka biljetter ner till Småland, vilket innebär att jag borde adressändra, klura ut vad jag ska göra med blommorna för jag v ä g r a r låta dom dö. Jag borde även börja fundera på vad jag ska packa och inte packa för att klara maxvikten på flyget. Det i sin tur innebär att jag borde köpa en större väska så att inte den här också spricker, som i julas. Jag hävdar dock fortfarande att det var oaktsamma bagagehanterare, det var inte jag som packade för mycket.

Jag borde även ta tag i saker och ting till sommarjobbet, som att fixa nytt id-kort samt tillstånd för att dela ut medicin.

Usch, blir trött bara jag tänker på allt...jag borde åka på spa. Vem följer med?

6 kommentarer:

Dante sa...

jag hade gärna följt med men eftersom jag snarkar så illa så hade du fått föga vila.

Jag hugger mig själv och avgår

/D

Jo tjena sa...

Lugnt Dante, stod jag ut med att höra min mammas snarkande i 18,5 år, från rummet mitt emot kan jag nog stå ut med ditt med. När åker vi?

Anonym sa...

Masae kanske kan passa dina blommor ;) Sku vaxnings/grillningskväll med kladdkaka eller nåt annat gott duga som nån sorts ersättning för spa :)?

Håll ut!

(Vi har nog Dave på onsdag :/ Hoppas den här informationen inte gjorde dagen ännu tråkigare... men det är näst sista gången, sen är det bara slutseminarium kvar, yey)

Jo tjena sa...

Eeva - för dom lär ju inte dö eller så av vattenbrist när hon är i Japan ;)

Kladdkaka och grillning it is!

Alltså...det gjorde mig lite nedstämd, men sen kom jag på att det innebär davefika ;)

Anonym sa...

DAVEFIKA, WOHOOOOOOO!!! Då ska vi analysera sönder allt (och lite till) en gång till XD

Anonym sa...

Jag åker gärna med på spa :-)
Glida omkring i flipp-flopp tofflor och badrock, sitta i bastu med dig, det skulle ju inte heller vara dumt :-)

När åker vi?

Mvh // Du-vet-vem ;-)