torsdag 15 maj 2008

För det är torsdag idag va?

Det var jag, lagboken, nagellack och en stor kanna té. En helt okej, eller en väldigt bra, avslutning på torsdagskvällen helt enkelt.

Hela dagen jag jag mer eller mindre haft lust att morra åt människor, begära skilsmässa från mina äggstockar som utövar en kickboxningsfight mot varandra och skrika åt en viss människa samt visa tidningsbudet hur man lägger in tidningen i postfacket. Men eftersom att jag är Petra biter jag ihop, häver i mig té och ler en smula.

Kvällens höjdpunkt var när jag dansade runt till den oslagbara låten, skakade på mina lurviga, med betoning på lurviga, ben och torkade till efter duschen. Inte en byggjobbare i sikte. Det mina vänner är avkoppling.

2 kommentarer:

Joakim sa...

Ha ha och tack det samma du är bättre tycker jag ... Ha de gott Spanarn

Anonym sa...

Inga byggjobbare,va vad har hänt?

Nåå..dom ser dig nog en annan dag i stället ;-)

Ha en strålande helg :-)


Mvh // Du-vet-vem ;-)