tisdag 20 maj 2008

Gnällmaskinen Petra strikes again

Jag och Eeva sitter och kommenterar semifinalen i ESC. Jag är bitter och gnäller på allt från klänningskjolar till scendekor. Eeva är mest diplomatisk.

Nej, jag vet, jag är inte mitt vanliga bubbelglada jag just nu. "Sexuellt frustrerad" som någon, tex Fredrik (ja, precis, tjejer- har- ingen- egen- sexualitet- Fredrik), sa innan idag. Vilket inte är så konstigt eftersom att en nunna har ett mer aktivt sexliv än vad jag har för tillfället.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, men jag gnällde när det gällde Finland (såklart) ;) Fan, Teräsbetoni, killen har så mesig röst! Hynynen från Kotiteollisuus, HAN HAR RÖST HAN, ooojaaaaaa!

Hoppas Alexei Jagudin gjorde dig gladare :) Vad skulle vi göra utan youtube?!

Jo tjena sa...

Hahaha ja, men det var jag inte så förvånad över ;)

Vi skulle gå under, helt klart.

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Tja..
Jag kollade också igår, Elli, jag o Milo satt o smsade fram o tillbaka till varandra hela kvällen. Jag tyckte faktiskt att det var en del bra låtar. Och de flesta av dom gick vidare... Hihii..

En nunna!! Prova med att tom Maria har ett mer aktivt sexliv än vad du har just nu.. ;P
Haha...

Jo tjena sa...

Haha ja Maria...iofs...du var ju värre än en nunna ett tag ;)

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Förvisso.. Men sen så fick jag ju X i säng och allt är så mkt bättre.. =P

Anonym sa...

då är väl jag en nunna för tillfället...