onsdag 21 maj 2008

En enda natt med lugn sömn, är det för mycket begärt?

Jag är så trött att jag knappt fungerar just nu. Jag vet inte hur många gånger jag har stannat upp och funderat på vilken dag det är idag, för jag har verkligen inte haft någon koll.

Tanken var att jag skulle träffa mr S på en sen fika idag, något jag ställde in. Jag skulle helt enkelt somna.

Just nu är det alltid något som ska göras, är det inte uppsatsskrivande, så är det tentaplugg, eller skrivandes på den ultimata Dave-uppgiften, förberedelser inför Småland och allt som ska göras inför sommaren. Sen att vi har haft tidernas kassaste lärare som suger musten ur oss helt inte hjälpt till. Situationen med uppsatsgruppen har iaf löst sig, en sak mindre att tänka på.

Det är så mycket att göra att jag inte ens har lust att städa och då är det allvarligt.

Jag vill bara att dom här sista två veckorna ska flyga förbi så att jag kan börja tänka i vanliga banor och inte känna mig konstant stressad.

1 kommentar:

Anonym sa...

De ska flyga förbi :) ...och du MÅSTE helt enkelt lyssna o tro på mig eftersom jag är äldre :P