lördag 24 maj 2008

Petra von Zombie

Min kropp hatar mig just nu. Lindrigt sagt.

Efter att uppsatsen blev klar igår begav jag mig till skolan för att charma människor till att gå med i festkommittén. Tror det gick rätt bra. Tänker dock inte göra det med klänning igen, speciellt inte när det är blåsigt ute.

När jag och Ingela hade varit duktiga mötte vi upp med Eeva, Masae och Effie för att titta på Capoiera. Några minuter senare stod vi alla, förutom Eeva som tog på sig ansvaret att fota, i en ring för att lära oss lite grunder i capoiera. Det var skitkul, men ett tips, ska du testa capoiera, ha inte klänning på dig.

Några timmar senare var det dags att ställa sig i öltältet för att servera alkohol och vara trevlig. Vilket var roligt. Sen rullade det på fram till fem i morse med konstant arbete. Min rygg och fötter ville döda mig.

Just nu är jag otroligt trött. Kommer kanske lite bilder under helgen från gårdagen.

Inga kommentarer: