måndag 26 maj 2008

Jävla helvets satans pissdag!!!!!!!!!

Vissa dagar känns om att dom inte kan bli värre. Fick ett besked jag egentligen var förbedd på hos läkaren angående mina händer. Och nu blev min dag precis värre. Jag vet att allt kommer bli bra, att det egentligen inte är någon fara och att det är chocken som får mig att gråta så här. Jag bara skakar och gråter så att jag knappt får luft. Jag måste få ur mig det här på något sätt, jag vet att ni blir oroliga nu. Men jag lovar, allt kommer bli bra även om jag är otroligt chockad just nu så kommer allt bli bra. Jag måste smälta det här. Allt jag kan tänka är din jävla idiot, varför sa du ingenting? Har du inte fått en tankeställare? Jag vet att du inte vill göra oss oroliga men genom att agera så här blir vi ännu mer oroliga än om du säger något. Jag orkar inte få ett sådant samtal igen. Kan du förstå det? Jag fixar verkligen inte det. Jag har sådan lust att bara skrika på dig just nu. Jag kan inte sluta skaka eller gråta och får snart panik över att jag knappt kan andas. Men bli inte oroliga, det kommer bli bra, just nu är det chocken som har övertaget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kram på dig P! svårt att skriva något vettigt men verkligen kram på dig

/D

Anonym sa...

Tjejen, vad det än är som har hänt, vi är här för dig, det vet du. Håll det inte inom dig bara...Kram

Anonym sa...

Underbara...kram. Önskar jag kunde göra att allt försvann men allt jag kan göra är att krama dig tills du känner dig bättre.

Jo tjena sa...

Tack för kramarna D, Johanna och Anonym =)