lördag 21 november 2009

Sleepless in Flempan

Nej, det är inte så bra just nu. Hög feber, hormonerna är i obalans och allt känns som en svindlande karusell just nu.

Sömnlös och irriterad är aldrig en bra kombination. Arg på R för att han skämtade bort något jag ville prata om, som vi behövde prata om. Arg på mig själv för att jag tog upp det vid fel tillfälle. Nytt försök i morgon när jag inte börjar gråta så fort jag tänker på det. Aldrig varit så glad eller så arg över att R är som en klubbad säl när han sover.

Tack för att the Stepford wives kan hålla mig sällskap just nu.

3 kommentarer:

Nykteristfinnen sa...

Vi är två.

Greken sa...

VET HUR DET KÄNNS! jag var fan också sleepless inatt.. det var hemskt! och jag låg skavfötters med jimmy för att han snarkade.. var finns romantiken i det liksom? haha! hoppas allt löser sig!

Jo tjena sa...

Greken - Haha väldigt romantiskt med en snarkande karl ;) Men det mesta har löst sig, saker känns bara rätt ostabilt just nu och blir inte bättre av att mina hormoner är åt helvete.