fredag 20 november 2009

Jag gick vinnande ur striden!

Som jag skrivit om tidigare ansåg jag att R skulle kompensera mig med en 3-rätters middag, vilket han inte höll med om."Orimligt krav" var hans respons på det hela.

Igår gick jag vinnande ur striden. R erkände att han hade tänkt några dagar på en potentiell meny(vad vägrade han avslöja) för att väga upp sjuk-helgen som ska serveras ikväll. Han har även lovat en överraskning av något slag som inte är matrelaterat, vilket fick mig sjukt nyfiken!

Helgen kan egentligen inte börja bättre, myskväll med R innan utbildningshelgen med underbaringar till skolinformatörer i RFSL tar vid.

Dessutom, du vet väl om att det är Transgender day of remembrance i morgon? Kolla i ditt RFSL/RFSL Ungdom distrikt vad som händer. Om du bor i Stockholm är du välkommen till en transdag med många intressanta seminarier som kommer hållas i RFSL-huset.

Inga kommentarer: