tisdag 17 november 2009

Som en ny människa!

Jisses, sov nästan tolv timmar inatt. Däckade som en klubbad säl vid halv nio igår och vaknade vid åtta i morse. Helt underbart!

Genomförde en kanonbra skolinformation igår, var ett tag sen jag körde tre pass på raken men jag och min kollega har fått in en bra rytm med varandra och då är ingenting omöjligt! Vi lärde oss tom en del saker av eleverna, visste ni tex att smaklökarna utvecklas var 4e år? Eller om det var var 6e.

Idag står det lite plugg på schemat. Ska göra en seminariumuppgift. Jag ska hitta en bild/text/whatever och motivera varför den är feministisk. Nej, det är inte ett skämt...

3 kommentarer:

Fisken sa...

Ha, ha, ha! ALLT är feministisikt!
(Men ta gärna en bild på de där tjejerna som står i bikini på bilmässor och förklara hur fan DET är feministiskt?)

Josefine sa...

Hahaha...Åh när de ska vara lite så där härligt kreativa med sina seminarieuppgifter... herre gud!

Jo tjena sa...

Miss Muffin - Det är helt otroligt...ibland undrar jag om föreläsarna har en skruv lös med tanke på högstadienivån.