torsdag 12 november 2009

Det här är viktiga saker!

R lovade som sagt att ta hand om mig under min mensvärk och PMS-helvetet. Sen blev han ju sjuk och rollerna blev ombytta.

Nu kräver jag kompensation för det här. En 3-rätters middag, hemlagad, inget fuskande som att köpa färdigt, är mitt krav. Ett väldigt generöst krav enligt mig med tanke på vad jag fick stå ut med under helgen. R håller inte alls med om det här och anser snarare att mitt krav är för högt.

Vem utav oss anser ni ha rätt? Är en mysig och romantisk hemmakväll där han har lagat en 3-rätters för hårt krav för att jag stod ut med gnäll, smärtor PLUS att jag fick steka en dubbel sats pannkakor (något som han lovat göra) åt en man som fick magknip efter en fjärdedels pannkaka?

4 kommentarer:

Anonühm sa...

Nej :D

Anonühm sa...

Eller kanske jag förhastade mig xD stackars karl haha men du kan ju skicka honom till mig om han vill ha ett initierat unkistips på snabblagad och diskbesparande 3-rätters.

Jo tjena sa...

Haha vaddå stackars karl? Stackars mig snarare! ;)

H sa...

Hmm svårt...Nej, faktiskt inte. Klart du har rätt. Dessutom finns det ju en vinst för honom också för du kommer ju bli glad om han gör det.