onsdag 22 april 2009

Kära ComHem,

Jag tycker inte om er just nu. Nej, det gör jag sannerligen inte. Idag har ni ringt mig fyra gånger, samtliga gånger har det varit samma säljare. Varje gång har ni slängt på luren i örat på mig mitt under konversationen. Detta har ni gjort ett antal gånger under en månads tid.

Oartigt är vad det är kära ComHem. Vårt förhållande har varit så stabilt tidigare, vad har hänt? Vill du driva mig till ett annat bolag? I skrivande stund skulle jag mer än gärna gå till en annan om det inte hade varit för det där lilla pappret som kallas för kontrakt.

ComHem, för att det här ska fungera mellan oss måste du sluta ringa till mig och bete dig på det här viset. Mitt tålamod börjar ta slut.

Hälsningar från din, men inte för evigt, Petra

3 kommentarer:

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Va??? Vad håller dom på med?? Vad vill personen när den ringer då??

maqs sa...

Det här vill man gärna ha en uppföljning på du...

Jo tjena sa...

Maria - Jag vet inte vad fan dom sysslar med...var en säljare som ringde för typ en månad sen om ett erbjudande som jag sa att jag ville fundera lite på, om jag verkligen kommer ha nytta av dom tjänsterna osv och han sa att han skulle återkomma inom någon vecka. Sen när ComHem har ringt och jag svarar så hör jag oftast bara "Hej det är XX från ComHem" *klick* och så bryts det. Nästa gång dom ringer ska jag fråga vad fan dom sysslar med alt. höra av mig till deras kundtjänst så att dom får kolla upp det för det här börjar bli jävligt irriterande.

Maqs - Tro mig, uppföljning kommer det bli, jag börjar bli jävligt irriterad. Funderar som jag skrev ovan på att höra av mig till deras kundtjänst och be dom ta tag i det och jag är inte typen som klagar direkt.