tisdag 21 april 2009

Alltså, det här med kartor

Idag har jag en anställningsintervju till ett jobb som jag vet att jag har sökt. Kruxet är att jag inte vet vart jag ska. "Det ligger rätt centralt" sa damen som ringde upp mig. Rätt centralt? Herregud, jag behöver direkta anvisningar för att ens kunna slänga mina sopor.

Men jag är en positiv människa och kollade upp adressen på enrio. Sen började underläppen darra lite. Jag vet aldrig om jag ska gå åt höger eller vänster och några direkta kännemärken fanns inte som jag kände till.

Det här kommer gå skitbra hörrni.

2 kommentarer:

Maria - En hobbyflata med Xenakomplex sa...

Det kommer att gå jättebra, du får bara hoppas på att det inte regnar... =P

Jo tjena sa...

Nej, vi vet ju hur det gick sist men vad fan, pizzabagarna såg ju glada ut iaf :P