lördag 27 december 2008

Vilse i gamla stan

Jag vet inte var jag har haft mitt huvud den sista tiden men idag kom jag på att jag åker till Tingsryd i morgon och glömt julklapp till mormor och morfar. Det bar av till gamla stan för att köpa lite choklad. Jag kom till gamla stan, sen gick jag vilse. Jag vet mycket väl var Tyska brinken ligger men det var lögn i helvete att komma dit. Kändes som att jag gick runt hela gamla stan innan jag kom rätt.

Sen blev det frukost och fika med Linus innan vi gav oss ut i mellandagsrean. Jag hittade ett underbart grönt festlinne och vi diskuterade dåliga sexupplevelser.

Med andra ord har det varit en väldigt bra dag. Nu ska jag bara ta itu med packningen.

2 kommentarer:

xixa sa...

Vilse i gamla stan.. Been there..
Tur det finns mkt att titta på längs va?

Jo tjena sa...

Ja, det är en väldans tur, annars hade det inte varit lätt =)