tisdag 16 december 2008

Bara för att jag har så satans tråkigt

Varsågoda, en lista. Håll till godo.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jag tror det. Om jag minns rätt.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Icke. Är man vän med mig är varje dag en fest.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Mina föräldrar tror inte på vitaminer i pillerform.

4. Vad åt du senast?
En rågbrödsmacka med ost och gurka på.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Om man räknar mailet "jag vill ta dig hårt" från en total främling, så ja.

6. Har du varit med i en rättegång?
Som åskådare.

7. Är du polare med grannarna?
Är bättre polare med Nykteristfinnens grannar än mina egna.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska men ibland pratar vi helt olika språk.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och en gång nästan i USA.

10. Senaste piercingen?
Räknas hålen i öronen jag gjorde för tio år sen?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast.
Jag bor i Stockholm, här åker man inte bil.

12. Gay?
50%

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Inte vad jag vill minnas och det man inte minns har inte heller hänt.

14. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Only in my dreams.

15. Har du varit på stranden?
En gång somnade jag på stranden utan solskydd mitt i den gotländska sommaren.

16. Har du haft en stalker?
Apan med Dumbo-öronen.

17. Minns du dina/din musiklärares namn?
Nej, men jag minns att en var alkis och hatade barn.

18. Hur bra är din syn?
Vilken syn?

19. Har du varit på ett party?
Jag är alltid festens mittpunkt.

20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Om jag hade haft en dödsönskan.

21. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Säga lycka till.

21. Har du varit utomlands?
Skåne räknas va?

22. Har du sett din bästa vän naken?
Jag säger bara tjejernas omklädningsrum.

23. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Pass.

24. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle bara bli chockade över det faktum att jag kan slåss.

25. Var är dina syskon just nu?
Jag vet inte.

26. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att Linus körde lastbil och jag red på en älg.

27. Vem ringde dig senast?
Min chef i Småland.

28. Vilken tid gick du upp imorse?
Vem har sagt att jag ens har gått upp?

29. Vad ska du göra i helgen?
Tentaplugga.

30. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"I'm not your' bitch, bitch!"

31. När var du riktigt sjuk senast?
För några dagar sen.

32. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Min jacka nuddade Mikael Persbrandt en gång.

33. Vad finns i din bakficka?
Det finns inga fickor på mina pyjamasbyxor.

34. Har du färglinser?
Lite, dom är svagt svagt blåa och gör, enligt min systerdotter, att mina ögon är lika djupa som en pool.

35. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Stensov.

36. Vad är det första du gör på när du vaknar?
Öppnar ögonen.

37. Vad ska du göra efter det här?
Möblera om i mitt förråd.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fick du mig att skratta... vad du är rolig! Älskar härliga twistiga kommentarer, helt oväntade på väntade svar... kanon!

Vill även passa på att tacka för tt du tar dig tiden att både läsa och kommentera min blogg... har varit dålig på att visa min tacksamhet nu när sorgen slog mig i knäna... men nu kan jag i alla fall sitta upp och försöker bocka o buga allt vad jag kan. Så, tack, tack, tack!

xixa sa...

Lol på komplimangen!

Anonym sa...

"16. Har du haft en stalker?
Apan med Dumbo-öronen"

Glöm inte han som efterlyste dig i tidningen ;)

Jo tjena sa...

Eeva - Åh gud...honom hade jag nästan glömt.

Anonym sa...

Kul lista!
Kke lånar den till min blogg nån dag=P