onsdag 17 december 2008

Och så andas vi

Det känns som att jag far runt som en galning dagarna i ände. Inte ens när jag är hemma kan jag koppla av riktigt för känslan av att det är något jag måste göra finns alltid med. På grund utav min rastlöshet har jag organiserat om i mina garderober, hittat en klänning jag aldrig använt innan som kanske ska invigas på juldagen och gått igenom en massa papper.

Idag blev jag även inbokad på min första skolinformation med RFSL. Jag fick även hem en del papper från fertilitetskliniken som jag ska fylla i, om jag vill, för att visa det eventuella barnet vem jag är. Läskigt egentligen. Ett halvår verkade vara så avlägset och om någon månad är det dags.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner verkligen igen mej i den där stressen och rastlösheten. Men jag måste ändå tillägga att jag för min del trivs rätt bra med den (o d känns som att du oxå gör det?=)). Har dock varit hemma på jullov ca en vecka o uttråkningen o rastlösheten är verkligen påtaglig nu! Dags att återvända till Småland snart igen.hehe