måndag 8 december 2008

Hey I made it, I'm the world's greatest!

Egentligen borde jag stanna hemma och lyda doktorns ordinationer men ni vet hur jag är. Det går bara inte. Så för att roa mig åkte jag till Ikea med Eeva. Vi hade gjort upp en finfin plan för att folk skulle flytta på sig i gångarna. Jag hostar på dom och sen kommer Eeva med sina vassa finska armbågar. Nu behövde vi inte sätta planen i verket eftersom att det knappt var en kotte där. Så istället beslöt vi oss för att testa Ikeas fikautbud som blev helt klart godkänt förutom den torra chokladmuffinsen.

Mitt ärende på Ikea, förutom att försöka smitta så många som möjligt, var att köpa gardinstänger. Något jag har skjutit upp sen augusti. Det beror främst på att jag inte har kunnat klura ut hur jag ska fästa stängerna i fästena som redan finns uppe. För ett tag sen visade en granne hur hon hade gjort. Så nu hänger det fina julgardiner i mitt fönster och allt ser så himla idylliskt ut. Fast jag kan erkänna att jag ville pilla in skruvarna också som följde med trots att jag inte behövde.

Jag fotade men orkar inte lägga in bilderna just nu.

4 kommentarer:

Daniel sa...

Sätt nu foton sen så får vi se hur mysigt du har fått det!!

Anonym sa...

Jag kräver bilder på din (troligen) mysiga lya!

Anonym sa...

Nämen, det går ju bara inte att lyda doktorns råd om man har chansen att träffa mig ;)

Jo tjena sa...

Daniel - I morgon kommer dom!

No mr - Haha som sagt, i morgon.

Eeva - Jag kan ju inte missa att träffa en av mina ettor :D