måndag 8 december 2008

Kör hårt från start!

Om fem dagar kommer mina föräldrar upp på besök, vilket jag ser fram emot jättemycket! Varken pappa eller mamma har sett min nya lägenhet och pappa har inte varit här uppe sen han körde mitt flyttlass från Småland. Ska bli himla mysigt med julmarknad på Skansen och strosa i Gamla stan. Hoppas det blir lite roligare väder tills dess bara.

Och med tanke på att föräldrarna kommer är det operation den största storstädningen i mannaminne i min lägenhet. När jag bodde hemma var jag inte direkt känd för min pedantiska ådra. Gäller att visa att jag har växt till mig. Eller något. Jag har tom gjort en lång lista på allt som ska städas innan fredag.

Jag är fan inte frisk någonstans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, jag tycker också det låter märkligt. Är det inte lika bra att ta bort den så det inte börjar växa något konstigt i den?! Jaja.. får väl ifrågasätta på onsdag när jag ska dit om läkaren hittar en till eller så.

Chrissan sa...

Såg din fråga under GI-länken hos Annas Kaos. Har svarat dig där...men gör det här med.

Har kollat på GI Viktkolls sida och det är helt ok att äta qorn el togu istället för kött.
Om du inte äter ägg så rekommenderar de keso.

Så det är bara att köra!
Lycka till! =)

Anonym sa...

Åh vad mysigt med Skansen o Gamla stan, blir lite avis.hehe. Hoppas ni får en bra helg!