fredag 12 december 2008

Jag borde vara stressad

Om några timmar anländer mina föräldrar till Stockholm och jag har jättemycket att göra innan dess. Konstigt nog känner jag mig inte ett dugg stressad trots att jag ska klämma in den sista städningen, tvätta och dekorera till festen på kåren. Jag har det helt enkelt för bra i min saccosäck just nu. Allra helst ska jag höra mig för om en ny tatuerare eftersom att han som gjorde min förra har gått upp i rök. Och jag vägrar stå i nästan två månaders kö hos han som gjorde min första. Jag vill tatuera mig nu nu nu!

Två glädjande besked - Inatt var första natten på 1½ vecka som jag kunde sova liggandes. Jag är frisk!

Bästaste Linus vill nominera mig till RFSL Ungdom Stockholms styrelse. Nu har jag till 16e januari på mig att komma på vilken post jag skulle vilja sitta på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Grattis till nomineringen! förstår att du firar i saccosäcken... ;.)