söndag 7 december 2008

Petra - nu även med luftrörskatarr

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade planerat att lite diskret förföra snyggingen på kursen men icke. Det hela slutade med att jag tappade rösten helt, febern steg, speciellt efter att brandlarmet gick och vi stod ute i 30 min, och jag kände mig helt borta.

Förhoppningen steg när jag såg vårt rum, en svit med dubbelsäng och jag tänkte att det blir kanske åka av trots allt. När klockan var halv nio låg jag däckad i sängen som en val med läpparna fullsmetade med Idominsalva. Sexigt värre.

Dagen började med ett samtal till sjukvårdsrådgivningen och sen susade jag iväg till en läkare för att få diagnosen luftrörskatarr. Woho vad roligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fan din stackare, hoppas att du kryar på dig snart!!!

Anonym sa...

Neej! Maximal otur. Krya på dig vännen.

Jo tjena sa...

Greken - Det lovar jag att jag ska!

Malin - Ja, det var inte så kul, hade tänkt bjuda över dig på vin i veckan men vi får ta det en annan gång =)

Anonym sa...

Stackare! Krya på dej!