söndag 23 november 2008

Vad är det för fel på oss?

Efter intensiva diskussioner mellan mig och Linus, lång väntan där sju dagar kändes som en evighet och stor nervositet var det dags för sista avsnittet i Ensam mamma söker.

Förväntansfulla kröp vi upp i min säng med varsin kudde redo ifall det skulle komma jobbiga scener. Vi grät, vi skrattade, klappade i händerna och undrade vad det är för fel på oss. Hur kommer det sig att vi blev så känslomässigt engagerade i mammornas kärleksliv?

Nu är den stora frågan, hur ska jag fördriva mina kommande söndagskvällar?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du beskrev precis mina reaktioner när jag tittar på sport :D

Anonym sa...

ipred

Detdär artistupproret var ju sämsta tänkbara reklam, vilket självmål! Nu bojkottar vi dom allihop, vi laddar inte ens NER dom, ingen fildelning här! och så får de som de vill och snart nog existerar de inte ens en gång, totalt borta.

:oD

*skamlöst bubblande skadeglädje*

Peter Ingestad, Solna